• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 289
  • کد خبر : ۳۵۴۳
next    /  2 prev
جلسه هم اندیشی با مدیران فضای مجازی در راستای بحران آبی شهرشاهرود برگزار شد
جلسه هم اندیشی با مدیران فضای مجازی در راستای بحران آبی شهرشاهرود برگزار شد
به گزارش روابط عمومی آبفای استان جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مدیریت بحران آبی ایجاد شده در شهر شاهرود با حضور فعالان فضای مجازی و مدیر آبفای امور شهرستان شاهرود ....

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مدیریت بحران آبی ایجاد شده در شهر شاهرود با حضور فعالان فضای مجازی و مدیر آبفای امور شهرستان شاهرود و معاونت امور مشترکین و مدیران حراست و روابط عمومی شرکت آبفای استان سمنان در دفتر مدیریت امور آبفای منطقه شاهرود تشکیل گردید.

در ابتدا آقای صنحتی به نمایندگی از مدیران فعال فضای مجازی، درخواستهای مردمی اعم از علت دقيق قطعی های آب و اطلاع رسانی از قطعی آب، علت طولانی شدن زمان قطعی، راهکارهای پیگیری انشعابات غیر مجاز،تاثیر بارندگی بر منابع آب شرب، مشکلات شهرک فدک و کوثر، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب، طولانی شدن حفر و تجهیز چاهها، نبود اتاق فکر و ... را مطرح نمودند.

سپس باقری مدیر آبفا امور شاهرود به بیان  طرح های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت پرداخت و اعلام نمود با توجه به اینکه منابع تامین آب شهرستان از منابع زیرزمینی و چاهها با عمق تا350 متر می باشد بارندگی ها در کوتاه مدت تاثیری بر آبدهی چاهها ندارد و تاثیر سریع بارندگیها بر منابع سطحی مثل رودخانه و چشمه است .

ایشان  از برگزاری جلسات متعدد بحران چه در سطح منطقه ای و چه استانی خبر داد  و از پیگیری مجوز و حفر چند حلقه چاه و اجاره 5 حلقه چاه از سایر ارگانها ( البرز شرقی، دانشگاه صنعتی،کارخانه سیمان، راه آهن  و بیمارستان ) بوده و بیان کرد که در حال حاضر انشعابات غیر مجاز به ویژه در شهرک پردیس، بهشتی، کال شاه قلی و باغات روستاهای زیرمجموعه شناسایی و با دستور دادستان با مشترکین غیرمجاز برخورد گردیده. این روند همچنان در حال انجام است. در حال حاضر تمامی انشعابات غیرمجاز و مجاز فضای سبز شناسایی و 23 فقره انشعاب آب شرب غیر مجاز جمع آوری گردیده است .

خاموشی معاونت محترم امور مشترکین و در آمد توضیحاتی در ارتباط با مشکلات شهرک فدک و کوثر را بیان و از  مکاتبات 5 ساله جهت گرفتن مجوز استفاده از سد نعیم آباد را از امور آب اعلام نمود

در ادامه شایگان مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست آبفای استان بیان کرد که شبکه های مجازی، فضایی مناسب جهت روشن نمودن اذهان عمومی در خصوص بحران ایجاد شده و اطلاع رسانی در خصوص تلاش شبانه روزی مدیریت و پرسنل امور آبفا می باشد.

سپس صابریان مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت نیز خواستار شرکت اصحاب رسانه در فضای مجازی و استفاده از قابلیت های فضای مجازی در خصوص فرهنگ سازی  صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت مصرف شد.

در پایان این جلسه  مقرر گردید:

-1 ارسال مطالب صرفه جویی در مصرف آب و اقدامات اجرایی و عمرانی شرکت آبفا در جهت کنترل و مدیریت آب شرب در طول سال و به خصوص در زمان بحران آب به مجمع فعالان فضای مجازی و انتقال مطالب از طریق کانالهای مجاز فضای مجازی فعال جهت آرامش اذهان عمومی اقدام شود

-2مستمر بودن جلسات هم اندیشی با مدیران فضای مجازی

 

-3 تفاهم نامه فی مابین شرکت آبفا و کانالهای اجتماعی جهت بحث های آموزشی و عملی کارکرد آبفا انجام گیرد. 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0