• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 1551
  • کد خبر : ۴۵۷۷
next    /  5 prev
با حضور مدیر عامل شركت آب و فاضلاب شهری استان سمنان آئین تحلیف كاركنان جدید الورود انجام شد
با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان آئین تحلیف کارکنان جدید الورود انجام شد
آئین تحلیف کارکنان جدید الورود شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با حضور طاهری مدیر عامل شرکت ، معاونین و مدیران درمحل سالن ....

آئین تحلیف کارکنان جدید الورود شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با حضور طاهری مدیر عامل شرکت ، معاونین و مدیران درمحل سالن جلسات برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی استان ، در این آئین ، مدیرعامل شرکت  ضمن خیر مقدم به همکاران جدید گفت : شما عزیزان وارد عمر کاری جدید شده اید ان شا ءا... هرچه سریعتر خدمتگزاری به مردم را شروع خواهید کرد. کار شرکت آبفا خدمت به مردم است و ما باید به مردم عزیزمان خدمات رسانی خوب و کامل انجام دهیم که بسیار شیرین بوده  . ما بحرانهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم . سقایی در دین اسلام دارای  جایگاه ویژه ای بوده و هست  . مهمترین مسئله نظم وانضباط واخلاق و تبعیت از مدیر بالادستی  می باشد که این امر مهم را هرگز فراموش نکنید، هر چند که شما عزیزان بسیار محترم و خوب هستید و آنهارا رعایت می کنید .

طاهری تلاش بیشتر  برای خدمت به نظام  مقدس جمهوری اسلامی و رشد و ارتقای  شرکت   را خواستار شده و اظهار امیدواری کرد تا همکاران جدید از این اوقات به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند

در ادامه این مراسم دو نفراز کارکنان جدید الورود با اتکال به خداوند متعال ودر برابر کلام ا.... مجید سوگند یاد نمودند که بعنوان یک کارمند شایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و این که افتخار خدمت به مردم عزیز این استان برایشان فراهم شده است و در همه حال به احکام الهی ، پیروی از ولایت فقیه ، قانون اساسی ، مقررات حاکم و منشور اخلاقی و اداری کارکنان دولت ،   به دستگاه متبوع خود پایبند باشند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0