• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 200
  • کد خبر : ۳۴۰۷
next    /  7 prev
مراسم تجلیل ازرزمندگان ، فعالان و خادمان نمازدر شركت آب و فاضلاب استان برگزار شد
بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین مشاور ....

بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی  با حضور حجت الاسلام  و المسلمین شمس الدین مشاور محترم استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز و دکتر طاهری  مدیرعامل  آبفای شهری استان  و جمعی از همکاران  رزمنده دفاع مقدس  و فعالان و خادمان نماز و همچنین برترین های مسابقات  قرآنی فرزندان و  همسران همکاران  شرکت برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی استان  مدیر ستاد اقامه نماز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های همه جانبه از مجموعه شرکت آبفا در امر نماز ، فرمودند : امام حسین (ع) اسوه و الگوی ما در امر اقامه نماز است که هیچگاه از تبلیغ این واجب الهی دست نکشید.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم نماز در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تآکید نمود و در ادامه به بیانات بزرگان دین و کلام الهی به اقامه نماز و ضرورت تلاش برای برنامه ریزی در جهت برگزاری باشکوه  تر نماز جماعت در ادارات اشاره نمود.

در این مراسم طاهری، مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این افتخار را داریم که سازمانی هستیم که برنامه های هفته دفاع مقدس را برگزار نموده ایم و همچنین در موضوعات فرهنگی ، شرکت آبفای شهری سمنان پیشرو بوده و در خصوص برپایی نماز جماعت، توانسته رتبه تقدیر ویژه را در  بین دستگاه های اجرایی استان برای مجموعه به ارمغان بیاوریم.

محسنی دبیر شورای اقامه نماز شرکت با بیان برنامه های شورای اقامه نماز شرکت در سال جاری اجرای مراسم تجلیل از فعالان وخادمان نماز و برپایی نمایشگاه  کتاب  نماز را جزء برنامه های مصوب سالیانه اعلام نمود و اظهار امید واری نمود که بتوانیم خدمتی هر چند کوچک در راه برپایی چنین مراسم ها را داشته باشیم .

این مراسم با مداحی و تقدیر از رزمندگان و نفرات برتر مسابقات قرآنی و مسابقه کتابخوانی با لوح سپاس همراه بود  .

قابل ذکر است نمایشگاه کتاب با عنوان  نماز عاشورائیان  به مدت سه روز بر پا گردید .  

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0