• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 118
  • کد خبر : ۳۴۵۴
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبك زندگی در شركت آبفا شهری استان سمنان
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبک زندگی در شرکت آبفا شهری استان سمنان
به گزارش روابط عمومی آبفای استان بمنظور ارتقاء وآگاهی هر چه بیشتر همکاران جلسه آموزش اخلاق اداری و .....

به گزارش روابط عمومی  آبفای استان  بمنظور ارتقاء وآگاهی هر چه بیشتر همکاران جلسه آموزش اخلاق اداری و سبک زندگی اسلامی با محوریت ،  بصیرت دینی و میثاق با ولایت و گرامیداشت  نهم دیماه در ستاد شرکت برگزار گردید . 

در این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه محترم شهرستان مهدیشهر و مدرس حوزه ودانشگاه با بیان اینکه بصیرت به چه معناست  . برای بصیرت  سی معنا ذکر شده که به چند مورد آن اشاره می کنم .  

بصیرت یعنی بیدار شدن هر وقت انسان بیدار شود یعنی بصیر است بصیرت یعنی اشراف  نور  ، وقتی در قلب انسان نور وارد شود  ، نگرش انسان به عالم هستی عوض می شود نکته اصلی تمام رفتار ما از اینجا شروع می شود که تمام علمای اخلاق معتقدندکه ما یک بینش و یک نگرش و یک احساس ویک رفتار داریم

 تمام رفتارهای ما محصول احساس ماست. همه احساس ما محصول نگرش ما وهمه نگرش ما محصول بینش ما می باشد آن بینش را بصیرت گویند که رفتار ما را می سازد . ماباید با بصیرت و با یاد خدا زندگی کنیم وقدر انقلاب وقدر رهبری وقدر آرمانهای امام  خمینی (ره) وقدر شهدا را بدانیم

ایشان با اشاره به اینکه ترامپ که خود را قدرت اول جهان وکدخدای جهان می داند  ولی از ترس  و قدر ت ایران اسلامی شبانه وارد عراق شده  تمام لامپهای هواپیما را خاموش ودو سه ساعت در تاریکی محض بود  . شما چه کردید که رئیس جمهور آمریکا با ترس باید بیاید عراق و همان شبانه باترس برگردد وبا هیچ مسئولی دیدار نکند . این عظمت انقلاب اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم .

امتیاز :  ۳.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0