• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 801
  • کد خبر : ۳۴۸۳
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبك زندگی در شركت آبفای شهری استان سمنان
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبک زندگی در شرکت آبفای شهری استان سمنان
به گزارش روابط عمومی آبفای استان بمنظور ارتقاء و آگاهی هر چه بیشتر ....

به گزارش روابط عمومی آبفای استان بمنظور ارتقاء و آگاهی هر چه بیشتر همکاران شرکت  ، جلسه آموزش اخلاق اداری و سبک زندگی اسلامی با محوریت ،‌اهمیت جایگاه مادر در اسلام و چگونگی تبعیت از سیره شهداء و گرامیداشت روز شهدا ء در ستاد شرکت برگزار گردید .

در این جلسه  فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه محترم شهرستان مهدیشهر و مدرس حوزه و دانشگاه با بیان سبک زندگی اهل بیت عصمت  وطهارت (ع) بویژه حضرت فاطمه زهرا (س) را دارای اهمیت و اصولی دانست که اگر این اصول را در زندگی خودمان اجرا کنیم می توانیم به این آیه قرآن کریم پاسخ دهیم که خداوند متعال یازده سوگند یاد نموده و  می فرماید : هرکس خودش را تزکیه کند ، به سعادت وخوشبختی می رسد امام باقر (ع) می فرماید : اگر چهار ویژگی اخلاقی در ما باشد خدا وند چهار عنایت به ما عطا  می فرماید  اگر آن چهار صفت در شما باشد اسلامتان کامل می شود این صفات کمک می کند به ایمان و باورهایمان برسیم  که باعث بخشیده شدن گناهان می گرددو تا زمانیکه که به ملاقات خدا می رویم   خدا ونداز ما راضی باشد.  

ایشان ماه رجب را دارای اهمیت ،   و این ماه  را  ماه تخلیه و ماه شعبان را ماه تعلیه وماه رمضان  را ماه ضیافت ا... دانست و فرمودند  : برای مهمانی خدا دو گام باید برداریم تا مهمانی خدا نصیب ما شود . اگر ما بتوانیم خود  را اصلاح کنیم می توانم خانواده را اصلاح کنیم حداقل در این ماه بیشتر مراقب خودمان باشیم .

 

پیامبر  اکرم ( ص ) می فرماید : خوشا بحال آنانی که در ماه رجب ذکر می گویند وخوشا بحال آنانی که درماه رجب اطاعت خداوند را بجا می آورند  . خداوند متعال  می فرماید : همنشین کسی هستم که همنشینی با من کند  ، وقتی شما ذکر می گویید یعنی همنشینی با خدا می کنید یعنی الهامات غیبی و نورانیت  از طر ف خدا وند به دلهایتان راه یافته  ، هر کس از من اطاعت کند  من خدا اطاعتش می کنم .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0