• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 847
  • کد خبر : ۵۷۸۷
راه اندازی نقشه حوادث و اتفاقات آب شهرهای استان درشركت آبفای استان سمنان
به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، سعید شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت: فاز اول اتصال نرم افزار مدیریت اتفاقات 122 با نرم افزار سامانه اطلاعات مکانی (GIS) انجام شد...

وی ادامه داد: در این مرحله نقاط حوادث و اتفاقات شهرها که در بانک جامع نرم افزار اتفاقات 122 قرار دارد تبدیل به نقشه شده و به عنوان لایه حوادث و اتفاقات در نرم افزار GIS قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اهمیت وجود این لایه به علت ایجاد امکان تحلیل و بررسی جغرافیایی اتفاقات و کمک در تصمیم گیری در بخش اصلاح شبکه آب می باشد و با توجه به این نقشه ها ، امکان ایجاد مقاله های تخصصی در بخش تحلیل حوادث و تصمیمی گیری های اصلاح شبکه با دقت بالاتر میسر شده است.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات افزود: در این فاز تبدیل اطلاعات سامانه 122 به نقشه های حوادث از ابتدای راه اندازی سامانه 122 تا پایان آبان ماه سال جاری انجام شده و در فاز دوم اتصال امکان رویت حوادث روزانه به صورت آنلاین در سامانه GIS و در فاز سوم این اتصال امکان رویت نقشه های تلفیقی شبکه آب و حوادث در سامانه 122 جهت کمک بیشتر به هماهنگی در رفع اتفاقات در دستور کار می باشد.

شایگان اظهار داشت: اطلاعات موقعیت حوادث بر اساس نرم افزار موبایلی سامعه که در اختیار اکیپ ها قرار دارد جمع آوری شده و  با توجه به رصد اکیپ ها این مهم انجام شده که دقت  اکیپ ها در ثبت دقیق تر حوادث نیز افزایش پیدا کرده  و در حال حاضر نقشه های حوادث جهت استفاده همکاران به تفکیک شهرستان و سال اتفاق در سامانه اطلاعات مکانی تحت وب قرار گرفته است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0